Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Թուրքական քարոզչությանը ներդաշնակ զբաղմունք են գտել

Թուրքական քարոզչությանը ներդաշնակ զբաղմունք են գտել
05.05.2024 | 13:16

Փոխարենը ճշտեն, թե ի՞նչ անասելի ու անդառնալի վնաս է պատճառել Հայոց ցեղասպանությունը, որքա՞ն կլիներ հայության թիվը, եթե չլիներ Հայոց ցեղասպանությունը, թուրքական քարոզչությանը ներդաշնակ զբաղմունք են գտել՝ կազմենք զոհերի ցուցակը, որ իբր թուրքերի համար հավաստի լինի։ Թուրքերի համար մի անհանգստացեք, իրենք դեռ 1919-21թթ. ազգային դատական ատյանների անբեկանելի դատական ակտերով են ճանաչել էթնիկ շարժառիթով զանգվածային բնաջնջումների փաստը։ Այդ դատական ակտերի հիման վրա մեր ջանքերով անգամ միջազգային ապահովագրական ընկերությունները զոհերի ազգականներին հատուցումներ են վճարել, ինչը պետական մակարդակով, ցավոք, այլևս չի կազմակերպվում:

Գևորգ Դանիելյան

Դիտվել է՝ 1205

Մեկնաբանություններ